طراحی،راه اندازی،سئو و بهینه سازی وب سایت

گروه وب سایت وان، طراحی و راه اندازی و توسعه و به روز رسانی وب سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت و ارائه خدمات وب

طراحی،راه اندازی،سئو و بهینه سازی وب سایت

گروه وب سایت وان، طراحی و راه اندازی و توسعه و به روز رسانی وب سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت و ارائه خدمات وب

گروه وب سایت وان در سال 1384 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت، راه اندازی وب سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت آغاز نمود، حال با کسب 11 سال تجربه حرفه ای و فعالیت های تخصصی در حوزه طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت، فعالیت های خود را در زمینه طراحی وب سایت، راه اندازی وب سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت، پشتیبانی وب سایت، مشاوره، پیاده سازی و برنامه ریزی وب سایت، طراحی و برنامه نویسی نرم افزار و اپلیکیشن های کاربردی، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، هاست و دامین اختصاصی، سرور اختصاصی، ارائه آموزش های تخصصی گسترش داده است
اکنون با توجه به رشد و سابقه درخشان وب سایت وان بخش بارازیابی گروه توانسته است در بازار های داخلی و بازارهای بین المللی فعالیت های خود را بسط دهد،
با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، وب سایت وان همواره تلاش دارد در این حوزه و در پیشرفت تکنولوژی پیشرو باشد، با توجه به این عقیده وب سایت وان تضمین می کند پروژه های خود را با بالاترین کیفیت و استفاده از آخرین تکنولوژی و متد های روز دنیا انجام دهد.
پیشنهاد وب سایت وان به مشتریان عزیز قبل از هر تصمیمی دررابطه با راه اندازی یک وب سایت ، تماس با کارشناسان ما و دریافت مشاوره تخصصی و بازاریابی در مورد وب سایتشان می باشد.
برای مشاوره با کارشناسان تخصصی،می توانید از طریق تماس تلفنی ویا پر کردن فرم سفارش آنلاین پروژه در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت های بزرگ و کوچک و فعالان عرصه ی تجارت، وب سایت را یکی از بهترین روش ها برای معرفی محصولات و خدمات خود می دانند و معتقدند بازاریابی از طریق اینترنت بسیار موثرتر و کم هزینه تر از سایر روش ها ی تبلیغاتی است.
از آنجایی که وب سایت ها از مهمترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب میشوند و از دیدگاه اقتصادی تأثیر بسزایی در رشد اقتصاد جوامع دارند، وب سایت وان معتقد است وب سایت شما ویترینی از شرکت شما برای تمام کسانی است که می خواهند به نحوی با شرکت شما همکاری داشته باشند، پس می بایست از نظر فنی کاملا بدون نقص و مدرن و از نظر ظاهری شکیل و از نظر محتوا جامع و پر محتوا باشد تا بهتربن بازتاب ممکن از فعالیت ها، جایگاه و اعتبار شرکت شما را در بازار های منطقه ای و جهانی به نمایش بگذارد.

  • ۰
  • ۰

این مقاله در حال تکمیل شدن است...
با توجه به تغییرات سیاست های موتورهای جستجوگر وبروز شدن الگوریتم های موتورهای جستجوگر برای بهینه سازی وب سایت ها(سئو وب سایت)،وب سایت وان تصمیم گرفته مقاله ای مختص نکات کلیدی وراهکار های پیشنهادی در زمینه "بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت" برای کاربران خود قرار دهد وبا توجه به هر الگوریتم، راهکارهای خود را برای وب مستران و کاربران ارائه دهد.
وب سایت وان در نظر دارد که این مقاله را با توجه به تغییرات احتمالی در سیاست های موتورهای جستجوگر همواره بروز رسانی کند.

* شبکه اجتماعی برندها با فالور زیاد



برند ها باید دارای شبکه های اجتماعی با فالور های بسیار زیاد باشند این عامل بسیار به رتبه بندی آن وب سایت ها در موتورهای جستجوگر کمک خواهد کرد و نکته مثبت در بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت خواهد بود.
 

* وب سایت هایی حساب کاربری تویتر با فالورهای زیاد دارند



حساب کاربری توییتر با فالورهاب زیاد نشان دهنده یک برند محبوب می باشد، و برای رتبه بندی موتورهای جستجوگر تاثیر مثبت می گذارد.
 

* حساب کاربری وب سایت لینکداین (Linkedin)



داشتن حساب کاربری در شبکه اجتماعی لینکد این برای کسب وکارهای واقعی و شرکت معتبر برای رتبه بندی موتورهای جستجوگر موثر خواهد بود.
 

* کارمندان برند در صفحه لینکداین (Linkedin)



در صفحه مربوط به برند داشتن پروفایل های لینکداین کارمندان شرکت برای رتبه بندی موثر خواهد بود.
 

* حساب کاربری های با ارزش برای شبکه های اجتماعی



حساب های کاربری ای در شبکه های اجتماعی وجود دارند که با دیدن آنها متوج قدرت آنها می شویم. مثلا یک حساب کاربری در شبکه های اجتماعی فالور های زیادی دارد با پست های اندک بسیار تفاوت دارد با یک حساب کاربری با فالورهای کم و پست های بسیار.
 

* برند را به وب سایت های خبری معرفی کنید



حتی وب سایت های خبری هم با هم رقابت دارند اخبار مربوط به یک برند معروف را زودتر اعلام کنند، 
 

* استفاده از نام برندها در وب سایت ها



استفاده از برند های معتبر و معروف در وب سایت ها حتی اگر به وب سایتشان لینک هم نشده باشند در رتبه بندی آنها در موتورهای جستجوگر و بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایتشان تاثیر گذارند.
 

* آر اس اس (RSS)



آر اس اس برای وب سایت ها یکی از عاملین رتبه بندی توسط موتورهای جستجوگر می باشد. 
 

* موقعیت مکانی شرکت ها



شرکت های واقعی برای خود یک موقعیت مکانی مخصوص دارند. موتورهای جستجوگر این عامل را از وب سایت شما دریافت می کنند و به عنوان یک اثر مثبت برای رتبه بندی هایشان استفاده می کنند.
 

* وب سایت هایی که باید مالیات پرداخت کنند.



بعضی موتورهای جستجوگر به وب سایت هایی که لازم است مالیاتشان را پرداخت کنند و به درستی این کار را انجام می دهند ارزش و رتبه قائل می شوند.
 

* جریمه توسط موتورهای جستجوگر



وب سایت هایی که متن و محتوای کم کیفیتی و نا مطلوبی دارند در نتایج جستجو رتبه کمتری خواهند گرفت.
 

* لینک دادن به همسایگی بد



لینک دادن به همسایگی بد (Bad Neighborhoods) یکی از عاملین رتبه بندی توسط موتورهای جستجوگر می باشد.
 

* تغییرات آدرس های نادرست صفحات وب سایت



تغییرات آدرس های صفحات وب سایت باعث سر در گمی موتورهای وب سایت می شود، آدرس یک صفحه وب سایت که ایندکس شده اگر تغییر پیدا کند موتورهای جستجوگر آنرا پیدا نکنند یک پوئن منفی برای رتبه بندی در نظر گرفته می شود. همچنین وجود لینک هایی در وب سایت که شما را به صفحات نا موجود هدایت کند هم پوئن منفی در رتبه بندیشان خواهد بود. در صورت زیاد اتفاق افتادن این بند حتی ممکن است موتورهای جستجوگر وب سایت شما را دیگر ایندکس نکنند. 

* پاپ آپ (Popup)



استفاده از پاپ آپ (Popup) ها یا تبلیغات مزاحم و آزار دهند در وب سایت ها به رتبه بندی آنها در موتورهای جستجوگر و بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایتهایشان تاثیر منفی می دهد.
 

* بهینه سازی درست وب سایت



خیلی از روش های بهینه سازی وب سایت وقتی از حالت طبیعی خارج شوند باعث کاهش رتبه بندی وب سایت شما می شوند، مثلا استفاده خیلی زیاد از کلمات کلیدی در یک صفحه وب سایت ، استفاده خیلی زیاد از لینک ها، استفاده خیلی زیاد از هدر ها، استفاده نامربوط متاتگ ها و ...
 

* بهینه سازی کامل یک وب سایت نه تنها یک صفحه



موتورهای جستجوگر بهینه سازی های وب سایت را برای کل صفحات وب سایت مورد بررسی قرار می دهند ، اینطور نیست که هر صفحه بصورت جداگانه برای رتبه بندی چک شود و رتبه و رنک و امتیاز های خودش را بگیرد، پس نباید کل هنر بهینه سازی خودتان را تنها روی بعضی صفحات خاص متمرکز کنید باید تلاش کنید کلیه صفحات درست بهینه سازی شوند.
 

* تبلیغات بالای خطِ تا (Fold)



اصطلاح روی Fold و زیر Fold معمولا در مورد صفحات روزنامه بکار می رود. روی Fold مربوط به اطلاعاتی می باشد که قبل از محل تای صفحه روزنامه قرار دارد و برای خواننده در نگاه اول قابل مشاهده است. زیر Fold در واقع مطالبی است که خواننده برای مشاهده آن باید تای روزنامه را باز کند. ناشران روزنامه معمولا سرفصل های اصلی که بیشتر مورد علاقه مردم هستند را روی Fold و اطلاعاتی که از درجه اهمیت پایینتری برخوردارند را زیر Fold قرار می دهند.
با ورود مفهوم Fold به دنیای دیجیتال، صاحبان سایت نیز باید با دقت بیشتری اولویت مطالب موجود بر روی صفحه را مشخص کنند تا کاربران سریع تر مطالب مهم سایت را مشاهده نمایند. اصطلاح Fold خطی است که اولین صفحه مشاهده شده توسط کاربر را از بخشی که کاربر برای دیدن اسکرول می کند، جدا می نماید. البته این خط تغییراتی خواهد کرد که این تغییر بستگی به رزولوشن صفحه نمایش کاربر دارد.
کارشناسان طراحی سایت معمولا بر اساس اهمیت مطالب و میزان تاثیر آن بر روی کاربر نسبت به قرارگیری مطالب روی Fold یا زیر Fold تصمیم گیری می نمایند.
موتورهای جستجوگر وب سایت هایی که تبلیغات زیادی در بالای خطِ تا دارند را برای رتبه بندی های خود امتاز منفی در نظر می گیرد.
 

* پنهان سازی بعضی لینک ها



بعضی سئو کاران میخواهند در وب سایتشان لینک های خارجی ای داشته باشند و همچنین می خواهند این لینک ها از دید کاربران اینترنت خارج باشند ، اینگونه اقداماتی که تلاس کنید لینک هایتان را از دید کاربران پنهان کنید در رتبه بندی موتورهای جستجوگر پوئن منفی می باشد. 

* ارتباطات با وب سایت های وابسته



وب سایت های وابسته وب سایت شما برای رتبه بندی شما تاثیر دارند اما این تاثیرات بسیار اندک می باشد.
 

* محتوای خودکار ایده خوبی نیست



موتورهای جستجوگر وب سایت هایی که محتوای خودکار تولید می کنند را شناسایی می کند و در رتبه بندی آنها ارزش منفی می گذارد، پس این نوع تولید محتوا اصلا پیشنهاد نمی شود، برای تولید محتوای خوب و با کیفیت هیچوقت رایانه نمیتواند این کار به درستی را انجام دهد.
 

* پیج رنک ارزشمند است ولی به چه قیمتی؟



برای اینکه پیج رنک و رتبه یک وب سایت را بالا ببرید تمامی لینک های خود را nofollow نکنید، اگر شما همه لینک های موجود در وب سایت را فقط بخاطر گرفتن پیج رنک بالا nofollow کنید این عمل موتورهای جستجوگر را وادار میکند خیلی دقیق تر به وب سایت شما تمرکز کنند و بخواهند دریابند که موضوع چیست که اینطور کار شده است، در واقع اینطوری شما باعث میشوید موتورهای جستجوگر مو را از ماست شما بکشند. 

* آی پی آدرس اسپم شده



اگر سروری که وب سایت شما در آن قرار دارد اختصاصی نباشد یک موضوع مطرح میشود، اینکه در سرور های اشتراکی که چندین وب سایت روی آنها قرار میگیرند یکی از وب سایت ها برای موتورهای جستجوگر اسپم شناخته شود این باعث می شود بقیه وب سایت هایی هم که روی آن سرور قرار دارند تحت تاثیر قرار بگیرند. 
 

* متا تگ های اسپم



در متاتگ ها هم استفاده بیش از حد و نامعمول کلمات کلیدی برای موتورهای جستجوگر نشانه خوبی نیست. این موضوع برای رتبه بندی موتورهای جستجوگر و بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت پوئن منفی می باشد.
 

* رشد ناگهانی تعداد لینک های وب سایت



در وب سایت اگر خیلی سریع تعداد زیادی لینک قرار بگیرد مثل خود ما برای موتورهای جستجوگر هم یک عمل غیر طبیعی به نظر می رسد وو این غیر طبیعی نبودن نشانه خوبی برای رتبه بندی نیست.
 

* جریمه های ربات های موتورهای جستجوگر



ربات های موتورهای جستجوگر بنا به سیاست ها و عملیات خودشان ممکن است بعضی وب سایت ها را جریمه کنند، که با برطرف کردن دلیل جریمه شدن وب سایت شما از لیست جریمه بیرون خواهید آمد. جریمه شدن توسط این ربات ها برای رتبه بندی وب سایت تاثیر منفی می گذارد.
 

* لینک های دریافتی کم ارزش و بی کیفیت زیاد برای وب سایت



دریافت لینک های بسیار زیاد از وب سایت هایی مثل انجمن ها، نظرات کاربران، تبادل بی ارزش برای موتورهای جستجوگر امتیاز خوبی نیست، حتی در رتبه بندی هم تاثیر منفی می گذارد.
 

* لینک های زیاد دریافتی غیرمرتبط



دریافت تعداد لینک های خیلی زیاد و غیر مرتبط با وب سایت شما هم برای موتورهای جستجوگر غیر طبیعی می باشد، چرا یک وب سایت باید لینک های زیادی از وب سایت های غیر مرتبط دریافت کند!
 

* لینک های غیر طبیعی



موتورهای جستجوگر همواره اعلام می کنند که لینک های غیر طبیعی بسیار در وب سایت شما برای رتبه بندی وب سایتتان تاثیر منفی خواهد داشت.
 

* لینک هایی دریافتی از یک آی پی آدرس



لینک های دریافتی بسیار از یک آی پی آدرس هم جزء غیر طبیعی به نظر رسیدن وب سایت می شود و در رتبه بندی وب سایت توس موتورهای جستجوگر تاثیر گذار است.
 

* انکر تکست های غلط



داشتن انکر تکست های غلط برای لینک هایی که به وب سایت شما فرستاده می شوند برای رتبه بندی موتورهای جستجوگر تاثیر منفی میگذارند.
 

* جریمه نقدی



بعضی موتورهای جستجوگر برای اشتباهات و خطاهای وب سایت های مشکل داراز نظر بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت و انجام عملیات کلاه برداری از آنها برایشان جریمه نقدی در نظر می گیرند.
 

* فروش لینک های وب سایت



فروش لینک های وب سایت برای رتبه بندی وب سایت توسط موتورهای جستجوگر و سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت تاثیر منفی می گذارد.
 

202. Sandbox گوگل



اگر کمی به سئو سایت خود اهمیت داده و یا گشتی در فروم های تخصصی زده باشید حتما با عبارت google sandbox یا سندباکس گوگل برخورد کرده اید. سندباکس گوگل قبل از هر چیز یک تئوری تجربی است! یعنی بر خلاف الگوریتم هایی مثل پاندا و پنگوئن، مدیران گوگل هیچ گاه وجود آن را تایید یا تکذیب نکرده اند.
گوگل سندباکس در واقع توضیحی برای پیشرفت کند دامنه های جدید می باشد. براساس sandbox گوگل، بعد از راه اندازی یک دامنه جدید شما تا مدتی (بین 1 تا 4 ماه) در سندباکس قرار داده میشوید تا گوگل از کیفیت محتوای شما مطمئن شده و زمینه اصلی کار شما را مشخص نماید.
سندباکس در واقع همان زمین های بازی شنی کوچکی است که کودکان زیر 4 سال را در آن قرار میدهند تا در امنیت به بازی با یکدیگر مشغول شوند. استفاده از این عبارت نیز به دلیل آن است که سندباکس گوگل تنها برای دامنه های جدید و به نوعی خردسال فعال میشود.
زمانیکه گوگل شناخت کافی نسبت به سایت شما و محتوای آن کسب کند، از سندباکس خارج شده و جایگاه اصلی خود را پیدا خواهید کرد. کارهای زیادی را میتوان برای کاهش این دوره انجام داد که مهمترین آنها ارائه محتوای با کیفیت با زمان بندی مشخص، فعالیت در شبکه های اجتماعی و کسب لینک های معتبر و مرتبط هستند.
 

* رقص گوگل (Google Dance)



رقص گوگل به انگلیسی Google Dance یکی از الگوریتم های نامعلوم گوگل است و گوگل تا به حال به طور مستقیم وجود چنین الگوریتمی را تایید و یا تکذیب نکرده است.
الگوریتم Google Dance ممکن است رتبه یک سایت قدیمی تا سر حد مرگ پایین آورده و یک سایت جدید را جایگزین آن کند و به صورت یا بالعکس عمل کند (یعنی رتبه یک سایت جدید تا پایین آورده و رتبه یک سایت قدیمی را بهبود بببخشد).
همانطور که گفتم مدارک زیادی از نحوه عملکرد گوگل دنس موجود نیست اما همین مدارک نشان می دهد که هدف گوگل از طراحی این اگوریتم ارائه شانس رتبه بهتر به تمامی وب سایت ها، مخصوصا وب سایت ها جدید است.
جابه جایی رتبه ای که Google Dance باعث آن می شود بسیار کوتاه مدت و معمولا چند دقیقه ای است. بنابراین اگر تغییر ناگهانی کوتاه مدت ای در رتبه سایت خود مشاهده کردید چه پیشرفت و چه پسرفت احتمالا ترکش های Google Dance به شما اصابت کرده است.
رقص گوگل (Google Dance) به تنهایی چیز بدی نیست، کاملا طبیعی است و ممکن است هر سایتی دچار آن شود اما معمولا برای سایت های جدید که تاز پروسه سئو را شروع کرده اند پیش می آید.
 

* ابزار رد (Disavow Tool)



همان‌طور که حتماً می‌دانید پس از انتشار الگوریتم پنگوئن گوگل بسیاری از سایت‌ها به دلیل دارا بودن لینک ورودی از صفحات و سایت با کیفیت پایین، کاهش رتبه پیدا کردند و بسیاری از وبمستر ها حتی قبل از اینکه متوجه این موضوع شوند در آمار بازدید سایت خود کاهش ناگهانی را احساس کردند. دلیل این تصمیم گوگل مبارزه با سایت اسپم و افرادی بود که برای سایت خود لینک ورودی می‌خریدند و یا با ایجاد لینک غیر واقعی سعی داشتند رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهند.
اما گوگل از ابزار جدیدی با نام Disavow links پرده برداری کرد که به وبمسترها این امکان را می‌دهد که در صورتی که فکر می‌کنند لینک ورودی به سایت آن‌ها از سایتی دیگر موجب کاهش رتبه سایت آن‌ها شده است این مشکل را گزارش دهند تا گوگل از این به بعد آن لینک‌ها به صورت کلی نادیده بگیرد تا وضعیت به حالت مناسب قبلی بازگردد.
قبل از این نیز مدیر بخش مبارزه با اسپم موتور جستجوگر گوگل Matt Cutts خبر از کار بر روی ابزار Disavow links توسط توسعه دهندگان این بخش داده بود اما بسیاری از افرادی که در زمینه سئو کار می‌کنند و وبمستر ها فکر می‌کردند به دلایل زیادی که در نوشته سئو منفی چیست و چگونه از سایت خود در برابر آن محافظت کنیم با تعدادی از آن‌ها آشنا شدیم ساخت بخش Disavow links برای گزارش لینک ورودی کیفیت پایین غیر منطقی باشد اما بالاخره گوگل این بخش را به صورت عمومی برای استفاده وبمسترها راه اندازی کرد.
دلیل ایجاد ابزار Disavow links در ابزار وبمستر گوگل چیست؟
بعد از اعمال جریمه و کاهش رتبه توسط موتور جستجوگر گوگل برای سایت و وبلاگ‌هایی که از سایت اسپم و یا به صورت غیر طبیعی لینک ورودی داشتند بسیاری از کاربران با بخش مبارزه اسپم گوگل تماس گرفتند و خبر از کاهش رتبه سایت خود به صورت ناگهانی دادند. بسیاری از این کاربران یا لینک ورودی را نخریده بودند که توانایی حذف آن‌ها را داشته باشند و یا به این دلیل که این لینک‌ها در سایت دیگری انتشار یافته بود امکان ویرایش و حذف آن‌ها را نداشتند و هر چه با مدیران سایت لینک دهنده نیز تماس می‌گرفتند جوابی دریافت نمی‌کردند.
همچنین الگوریتم پنگوئن گوگل نسخه 1 و نسخه 1.1 با اینکه بسیار هوشمندانه ساخته شده بود اما باز هم باعث داغ شدن بحث سئو منفی در بین وبمسترها و سئو کاران شد. به این دلیل که سایت شرکت رقیب کاری خود را بسیاری از کاربران یا ساخت لینک از سایت اسپم دیگر به آن‌ها و خرید لینک غیر طبیعی و اسپم گونه با کاهش رتبه روبرو می‌کردند تا سایت و خدمات آن‌ها در صفحه نتایج موتور جستجوگر گوگل در رتبه های بالاتری نمایش داده شود و از این طریق مشتریان و بازدید کنندگان بیشتری را کسب می‌کردند.
این دلایل باعث شده که توسعه دهندگان بخش مبارزه با اسپم گوگل به فکر ساخت ابزار جدید با نام Disavow links لینک بیافتند تا وبمسترها و وبلاگ نویسانی که سایت آن‌ها به دلیل لینک ورودی با کیفیت پایین با کاهش رتبه روبرو شده است و توانایی حذف آن لینک‌ها را ندارند با ثبت گزارش خود در گوگل برای همیشه از دست این لینک‌های منفی خلاص شوند.
پس یکی از ابزار های مهم گوگل بخش disavow links می باشد. با استفاده از این بخش می توانید لینک های بی کیفیت و اسپم را به گوگل معرفی کنید، تا گوگل این لینک ها را برای رتبه بندی و نمایش سایت شما در نتایج طبیعی گوگل در نظر نگیرد. استفاده از این ابزار در رتبه بندی بهتر برای سایت های قربانی سئوی منفی بسیار کمک می کند.
 

 
  • ۹۶/۰۳/۰۱
  • گروه وب سایت وان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی