طراحی،راه اندازی،سئو و بهینه سازی وب سایت

گروه وب سایت وان، طراحی و راه اندازی و توسعه و به روز رسانی وب سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت و ارائه خدمات وب

طراحی،راه اندازی،سئو و بهینه سازی وب سایت

گروه وب سایت وان، طراحی و راه اندازی و توسعه و به روز رسانی وب سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت و ارائه خدمات وب

گروه وب سایت وان در سال 1384 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت، راه اندازی وب سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت آغاز نمود، حال با کسب 11 سال تجربه حرفه ای و فعالیت های تخصصی در حوزه طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت، فعالیت های خود را در زمینه طراحی وب سایت، راه اندازی وب سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت، پشتیبانی وب سایت، مشاوره، پیاده سازی و برنامه ریزی وب سایت، طراحی و برنامه نویسی نرم افزار و اپلیکیشن های کاربردی، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، هاست و دامین اختصاصی، سرور اختصاصی، ارائه آموزش های تخصصی گسترش داده است
اکنون با توجه به رشد و سابقه درخشان وب سایت وان بخش بارازیابی گروه توانسته است در بازار های داخلی و بازارهای بین المللی فعالیت های خود را بسط دهد،
با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، وب سایت وان همواره تلاش دارد در این حوزه و در پیشرفت تکنولوژی پیشرو باشد، با توجه به این عقیده وب سایت وان تضمین می کند پروژه های خود را با بالاترین کیفیت و استفاده از آخرین تکنولوژی و متد های روز دنیا انجام دهد.
پیشنهاد وب سایت وان به مشتریان عزیز قبل از هر تصمیمی دررابطه با راه اندازی یک وب سایت ، تماس با کارشناسان ما و دریافت مشاوره تخصصی و بازاریابی در مورد وب سایتشان می باشد.
برای مشاوره با کارشناسان تخصصی،می توانید از طریق تماس تلفنی ویا پر کردن فرم سفارش آنلاین پروژه در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت های بزرگ و کوچک و فعالان عرصه ی تجارت، وب سایت را یکی از بهترین روش ها برای معرفی محصولات و خدمات خود می دانند و معتقدند بازاریابی از طریق اینترنت بسیار موثرتر و کم هزینه تر از سایر روش ها ی تبلیغاتی است.
از آنجایی که وب سایت ها از مهمترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب میشوند و از دیدگاه اقتصادی تأثیر بسزایی در رشد اقتصاد جوامع دارند، وب سایت وان معتقد است وب سایت شما ویترینی از شرکت شما برای تمام کسانی است که می خواهند به نحوی با شرکت شما همکاری داشته باشند، پس می بایست از نظر فنی کاملا بدون نقص و مدرن و از نظر ظاهری شکیل و از نظر محتوا جامع و پر محتوا باشد تا بهتربن بازتاب ممکن از فعالیت ها، جایگاه و اعتبار شرکت شما را در بازار های منطقه ای و جهانی به نمایش بگذارد.

  • ۰
  • ۰

Google:Search Engine Optimization-Starter Guide

به راهنمای مقدماتی سئو و بهینه سازی موتور جستجوی گوگل خوش آمدیدابتدااین مقاله برای کمک به تیم گوگل نوشته شدامابعدنتیجه گرفتیم که آن وبمسترهایی که آشنایی چندانی با سئو و بهینه سازی وافزایش ترافیک وب سایت ندارندنیزمفیداست.البته درانتظاراین نباشیدکه مقاله،اسرار ارتقای ناگهانی رتبه سایت تان رادرنتایج جستجو فاش کند.امابه شما اطمینان میدهیم پیروی ازروشهای این مقاله راه رابرای موتوهای جستجو دریافتن،ایندکس کردن وافزایش رتبه سایت شما بسیارآسانترمیکند

بسمه تعالی
 

سئو و بهینه سازی وب سایت درموتورهای جستجوگر-راهنمای مقدماتی گوگل- قسمت5




مقاله راهنمای مقدماتی گوگل- سئو و بهینه سازی وب سایت درموتورهای جستجوگر-راهنمای مقدماتی گوگل ادامه دارد.

google
 

Search Engine Optimization - Starter Guide




گـــــــوگـــــــل



سئو و بهینه سازی وب سایت ها در موتورهای جستجوگر- راهنمای مقدماتی گوگل




به راهنمای مقدماتی سئو و بهینه سازی موتور جستجوی گوگل خوش آمدید.
ابتدا این مقاله برای کمک به تیم گوگل نوشته شد اما، بعدا به این نتیجه رسیدیم که برای آن دسته از وب مسترهایی که آشنایی چندانی با سئو و بهینه سازی و افزایش ترافیک وب سایت ندارند، نیز مفید است. البته انتظار نداشته باشید که این مقاله اسرار ارتقای ناگهانی رتبه ی سایت تان را در نتایج جستجو فاش کند. اما به شما اطمینان می دهیم پیروی از روش های عنوان شده در این مقاله راه را برای موتورهای جستجو در یافتن، ایندکس کردن و افزایش رتبه وب سایت شما بسیار آسانتر می کند. 
بهینه سازی برای موتورهای جستجو در اصل به معنی ایجاد تغییرات کوچکی در سایت شما است. شاید این تغییرات کوچک به تنهایی چندان به چشم نیایند اما مجموع آنها، تاثیر چشمگیری در رتبه سایت شما در موتورهای جستجو خواهد داشت. بی شک، شما با بسیاری از سرفصل های این تغییرات آشنایی دارید. زیرا جزیی از دانستنیهای ضروری برای داشتن هر وب سایتی هستند. در این مقاله تلاش می شود هر آن چه را نمی دانید، بیاموزید. 
تمرکز فعالیت خود را روی آن چه کاربران می خواهند، قرار دهید. زیرا در موتورهای جستجو، کاربران به دنبال شما هستند. در واقع سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نشان دادن سریع تر وب سایت شما در جستجوها است. فراموش نکنید تلاش اصلی خود را روی نیاز کاربر قرار دهید. 
ما در این مقاله وب سایتی را به عنوان نمونه، مثال میزنیم. ممکن است محتوای وب سایت شما با وب سایت مثال ما متفاوت باشد اما سرفصل های آموزشی برای تمامی سایت ها با هر گونه محتوایی کاربرد دارند. 
امیدواریم این مقاله بتواند به شما ایده های نوینی در مورد بهبود رتبه ی وب سایت تان بدهد. 
این مقاله بصورت تخصصی توسط تیم فنی گروه وب سایت وان ترجمه و تفسیر شده است.


فهرست مطالب:

پایه و اساس سئو و بهینه سازی وب سایت

 

ایجاد دقیق و منحصر به فرد عنوان صفحات

 

استفاده از متاتگ description

 

بهبود دادن ساختار سایت

 

بهبود دادن ساختار URL

 

آسان سازی وبگردی سایت

 

سئو و بهینه سازی محتوا

 

ارائه سرویس و محتوای با کیفیت

 

نوشتن بهتر لینک ها

 

سئو و بهینه سازی تصاویر وب سایت

 

استفاده مناسب از تگ های هدر

 

کار کردن با Crawler

 

استفاده موثر از robots.txt

 

آشنایی با rel="nofollow" برای لینکها در وب سایت

 

سئو و بهینه سازی در تلفن های همراه

 

معرفی کردن وب سایتهای مخصوص موبایل به گوگل

 

راهنمایی کردن کاربران تلفن همراه به طور دقیق

 

آنالیز کردن و ارتقا دادن وب سایت

 

ارتقای سایتتان با روشهای درست

 

استفاده از ابزارهای رایگان وب مسترها



- تغییر محتوا بر اساس نوع مرورگر
بعضی از سای تها محتوی URL یکسان در هر دو نسخه ی موبایلی و دسکتاپ می باشند اما فرمت آنها بر اساس نوع مرورگر تغییر می کند. به این معنی که کاربران هر دو نسخه به url مشابه هدایت می شوند.(بدون redirect کردن) اما فرمت کمی تغییر م یکند. در این حالت urlیکسان برای هر دو نسخه نمایش داده می شود و کاربرانی که از طریق تلفن همراه وصل شده اند، نسخه ی موبایلی و کاربرانی که از طریق دسکتاپ وصل شده اند، نسخه ی دسکتاپ را می بینند.
فراموش نکنید پیکربندی نادرست سایت م یتواند سایت شما را از دسترسی موتورهای جستجو مخفی کند cloaking تلاشی است که برای بالا بردن رتبه ی سایت انجام می شود که گاهی مشکلاتی مثل مخفی شدن از دید موتورهای جستجو را به همراه دارد. همانطور که قبلا اشاره کردیم، گوگل از googlebot برای جستجو در صفحات وب و از google-bot mobile برای جستجو در صفحات موبایلی استفاده می کند و شما باید از محتوای یکسان برای هر دو نوع جستجو استفاده کنید. 
یکی از عواملی که باعث م یشود سایت شما به طور ناخواسته درگیر پروس هی کلاکینگ شود این است که اگر سایت شما پیغام“Please access from mobile phones به کاربرهای دسکتاپی دهد، اما نسخ هی کامل موبایلی به کاربر و پیمایشگرهای جستجویی مانند google-bot را نمایش دهد.
در این حالت صفح های که کاربر دسکتاپی می بیند مانند (please access from mobile phones) با ، صفحه ای که google-bot پیدا می کند( مانند Welcome to my site) متفاوت م یباشد.

به عنوان یادآوری دوباره، پدیده کلاکینگ از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است زیرا هدف ما فراهم آوردن محتوای مناسب و مشابه برای کاربران در نتیج هی جستجو توسط google bot یا google bot mobile می باشد.


-تصویر بالا مثالی از تغییر فرمت صفحه بر اساس نوع مرورگر می باشد.در این حالت کاربر دسکتاپی باید چیزی را که google-bot میبیند، مشاهده کند و کاربر موبایلی محتوای مشابه google-bot mobile را ببیند.

آنالیز کردن و ارتقا دادن وب سایت

 

ارتقای سایت با رو شهای صحیح


افزایش اعتبار و محتوای سایت= افزایش لینک کردن سایتتان توسط دیگران زمانیکه کاربران و سایت های دیگر مطالب سایت شما را جالب یافته و به مرور زمان آن ها را لینک می کنند، گوگل اهمیت این موضوع برای شما را تشخیص می دهد. افزایش مطالب جدیدتر و پر محتواتر سایت شما را در جستجوها در اولویت قرار خواهد داد. فراموش نکنید انجام تمامی این توصیه ها برای ارتقای سایتتان در بالاترین حد و بیش از آنچه انتظار می رود، ممکن است به اعتبار سایت تان آسیب برساند. ارتقای سایت و داشتن لینک های معتبر و پر محتوا باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود.


اطلاع رسانی در زمان ایجاد مطلب جدید زمانیکه مطلب جدیدی به سایت اضافه می کنید، پستی در سایت
بگذارید تا کاربران را هم آگاه کنید. این کار هم برای وبمسترهای دیگر و هم برای RSS Fed مفید می باشد. در ضمن ارتقا دادن سایت خارج از دنیای اینترنت (اقدام های جانبی) را فراموش نکنید.
به عنوان مثال، اگر سایتی تجاری دارید، مطمئن شوید url سایت شما بر روی کار تهای ویزیت تان، سربر گها و پوسترها درج شده است.هم چنین ارسال خبرنامه ها از طریق ایمیل را از یاد نبرید.
اگر سایتی تجاری و محلی دارید، افزودن اطلاعات آن در قسمت Google Places کاربران بیشتری از نقشه ی گوگل و جستجوها برای شما می آورد.
با ثبت کردن سایت خود در google places باعث ارتقای سایت خود در جستجوها شوید.

بهترین راهکار
- آگاهی از سایت های اجتماعی
سایت ها بر اساس جلب نظر کاربران متفاوت ایجاد می شوند و این کاربران هستند که اطلاعات و مطالب را به اشتراک می گذارند. در نتیجه هر چه مطالب شما برای کاربران متنوع و جال بتر باشد، کاربران بیشتری جذب خواهد شد.
بپرهیزید از ...
1. تلاش و اتلاف وقت زیاد برای ارتقای هر مطلب کوچک از سایت( به مطالب مه متر اکتفا کنید)
2. استفاده از برنامه هایی که سایت شما را به طور ساختگی(دروغین) ارتقا می دهند.

- سایت های زیادی وجود دارند که مطالب مشابه سایت شما را ارائه می دهند. 
ارتباط داشتن با این سایت ها معمولا برای شما مفید است. عنوان ها و مطالب جالبتر همیشه می تواند پیش زمینه ای برای ایده های جدید و نو شود و در نتیجه منبع مطمئنی برای دیگر سایت ها باشد.
بپرهیزید از ...
1. لینک های اسپم مربوط به تاپیک شما
2. خریدن لینک از سایت های دیگر برای بالا بردن رتب هی سایت به جای افزایش ترافیک سایت


-الان وضعیت وب سایت تون چطوره؟

آنالیز کردن و ارتقا دادن وب سایت

 

از ابزارهای رایگان وبمسترها استفاده کنید


-با استفاده از ابزارهای وبمسترگوگل، کار را برای موتور های جستجو و google-bot ساده تر کنید.
موتورهای جستجوی بزرگ مثل گوگل ابزارهای رایگانی برای وبمسترها جهت کمک به آنها برای آشنایی بیشتر با عملکرد گوگل و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت خودشان، فراهم آورده اند. استفاده از این ابزارهای وبمستری م یتواند کمک بهتری به سایت شما در نمایش در موتورهای جستجو نیز بکند. با استفاده از این سرویس و بمستر قادر به انجام کارهای زیر خواهد بود:
1. شناسایی مشکلات عنوا نها و META TAG های توصیفی
2. تشخیص دادن اینکه چه جستجوهایی بیشتر انجام می شود
3. نگاهی اجمالی به نحوه ی عملکرد GOOGLEBOT در شناسایی صفحه ها
4. پاک کردن لینک های ناخواسته
5. دریافت کردن اعلام هایی در مورد خطاهای سایت و درخواست بازسازی
6. دیدن بخش هایی از سایت که googlebot با پردازش انها مشکل دارد.
7. اگاه ساختن ما از نقشه ی XML سایت
8. بررسی و ایجاد فایل های REBOTS.TXT 
9. پاک کردن URL هایی که قبلا توسط GOOGLEBOT شناسایی شده اند
10 . مشخص کردن دامین ترجیحی شما
. سایت YAHOO و MICROSOFT هم ابزارهای و بمستری رایگان ارائه می دهند


وجود امکان تحلیل و پردازش بالا برروی Google website optimizer و Google analytics (نرم افزار بهین هساز گوگل) اگر شما از ابزارهای گوگل و یا خدماتی دیگر برای ارتقای سایت خود استفاده کرده اید، حتما در مورد ترافیک سایت خود کنجکاو شده اید.
برنامه هایی مانند google Analytics یکی از منابع معتبر برای این کار می باشد:
1. از چگونگی دسترسی کاربران به سایت خود و مطالب آن آگاه شوید.
2. محبوب ترین مطالب سایت خود را پیدا کنید
3. از تاثیرات کارهایی که برای بهین هسازی خود انجام داد هاید، مطلع شوید. مانند، انجام تغییرات بر روی meta tag های توصیفی و یا تاپیک ها در رساندن ترافیک بیشتر به سایت شما موثر بوده است؟....

در مورد کاربرهای حرفه ای تر، ترکیب اطلاعات حاصل از برنامه های تحلیلگر سایت و اطلاعات به دست آمده از فایل های log سرور، می تواند نقش موثرتری در نحو هی عملکرد بازدید کننده ها از مطالب سایت شما را داشته باشد.(مانند کلمات کلیدی اضافی که کاربران برای یافتن سایت شما استفاده می کنند) و نکته ی آخر، گوگل ابزار دیگری به نام Google Website Optimizer فراهم آورده است که با استفاده از آن، شما می توانید از نوع تغییراتی که بر روی صفحه منجر به افزایش بازدید کننده ها و رتبه ی سایت می شود، آگاه شوید. استفاده از این ابزار همزمان با استفاده از Google Webmaster Tools و Google Analytics بهترین قدم برای بهین هسازی بیشتر سایت شما می باشد. 
 

 
  • ۹۶/۰۹/۱۹
  • گروه وب سایت وان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی